Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Dec 2023 15:52:25 +0200

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/04940 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1, 
Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1, Lääne-Viru 
maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1// Vihula vald, 1, Lääne-Viru 
maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1, Lääne-Viru maakond, Haljala 
vald, Võsu alevik, Kooli tn 1, Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu 
alevik, Kooli tn 1, Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 
1, Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Võsu alevik, Kooli tn 1 (Võsu põhikool 
ja lasteaed, kuur, piirdeaed, mänguväljak, Piirdeaed, Paviljon 1, Paviljon 
2, Paviljon 3) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Keskkonnaamet- Lahemaa Päästeamet- tuleohutus 
Terviseamet- tervisekaitsenõuetele vastavuse kontrollimine ja terviseohutuse 
hinnangu andmine Transpordiamet- kinnistul avalikult kasutatava tee 
kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26834480>  (menetlus nr: 
357972), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister